Menu

Veríme, že každý zakúpený erotický doplnok môže zlepšiť váš život a uviesť nás do sveta doteraz nepoznaných zážitkov. Rozumieme, že môžete mať pochybnosti, ale pamätajte - ak to nikdy neskúsite, nikdy sa to nedozviete. Ak však po kúpe zistíte, že daný produkt nie je pre vás, môžete ho bez problémov vrátiť alebo vymeniť.

Tím Sensu.sk venuje veľa času tomu, aby vám poskytol produkt najvyššej kvality. Rovnako dôležité pre nás však je, aby ste mali istotu, že dostanete zbrusu nový doplnok a budete prvou osobou, ktorá ho drží v ruke. Preto si pred vrátením prečítajte nižšie uvedené informácie.

 



Vrátenia

1. Zabaľte výrobky a vyplňte formulár.

Vrátené články vložte do krabice spolu s vyplneným formulárom vrátenia. Tento formulár sme vám zaslali na váš e-mailový adres. Ak nemáte formulár, môžete ho stiahnuť tu. Ak nemáte možnosť vytlačiť si ho, vyplňte ho ručne. Na papierový list napíšte číslo objednávky, názov produktu, váš číslo účtu a vaše meno a priezvisko. Balíček zabezpečte pre prepravu.

Dôležité: Pamätajte, že kvôli ochrane zdravia kupujúcich (aj vás!) a osobnej hygieny po rozbalení predmetu (alebo odstránení pečate / ochrannej fólie) strácate možnosť vrátiť produkt (neplatí pre spodnú bielizeň a oblečenie). Právny základ: § 38 ods. 5 Zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf

  

2: Odošlite balík, máte na to 30 dní.
Podľa našich podmienok platí kupujúci za náklady na vrátenie. Vrátené výrobky nám zašlite akýmkoľvek prepravcom, ktorý si vyberiete (napríklad poštou alebo kuriérom) na adresu:

Olza Logistic - Jupiter.eu
Súľov 46,
01352 Súľov-Hradná


Dôležité: Neprijímame zásielky zaslané na dobierku alebo do výdajových miest (napr. balíkomaty).

  

3:  Vrátenie peňazí.
Po prijatí zásielky vám najneskôr do 14 dní vrátime zaplatenú sumu.

Z bezpečnostných dôvodov prebehne transakcia automaticky na váš účet, z ktorého sme dostali platbu (napríklad účet spojený s aplikáciou BLIK alebo kreditnou kartou).

Ak ste objednávku uhradili pri prevzatí, prosíme, aby ste do formulára (krok 1) uviedli číslo vášho bankového účtu.

 


Výmena

 V Sensu.sk nevykonávame tradičnú výmenu "produkt za produkt". Ak teda chcete vymeniť produkt za iný, postupujte podľa nasledujúcich pokynov.

1. Vráťte produkty.

Dodržujte návod na vrátenie tovaru, ktorý nájdete vyššie.

2. Zložte a zaplaťte samostatnú objednávku.

Nemusíte čakať na vybavenie vrátenia, novú objednávku môžete zložiť kedykoľvek.

3.Radujte sa z nového produktu. :)

 

 


Reklamácia


Keďže čítate tento úsek, produkt, ktorý ste zakúpili, nefunguje tak, ako by ste očakávali. V mene výrobcu - ospravedlňujeme sa! Určite nájdeme riešenie pre tento problém.

1. Napíšte nám.
Stručne opíšte, v čom spočíva problém. Ak je chyba viditeľná, priložte fotky produktu (napríklad pořídené mobilom) spolu s číslom objednávky. Prejdite na sekciu "kontakt" alebo píšte priamo na: [email protected]

2. Overenie
Do 2 pracovných dní overíme vaše oznámenie a poskytneme vám konkrétne riešenie vášho problému spolu s postupom krok za krokom.



PS:
Ak nechcete písať, môžete využiť tradičnú zákonnú reklamačnú cestu. Reklamovaný produkt nám zašlite na našu adresu: 

Olza Logistic - Jupiter.eu
Súľov 46,
01352 Súľov-Hradná

spolu s písomnou reklamáciou. Na vaše oznámenie odpovieme do 14 dní.

 

 

Kontakt

Kontakt

Potrebujete pomoc?

[email protected]